Nyår

Hade en jätte trevlig kväll med mina kära vänner!

Började med en för drink och lite snacks. Och prat om gamla minnen.
Sen blev det förrätt, huvud rätt och efterrätt.
Och min sås blev lyckad :). Men trodde att den inte skulle bli så bra.
Sen var man rätt mätt.

Och för att inte alla skulle hamna i mat koma. Så spelade vi lite spel. Skit roligt spel.

Efter det fick vi ner till nedervåningen och spelade beerpong. Fan vad kul det var. Och vad dragen man blev. Fast jag var väl minst dragen kändes det som. :)

Sen ut på gatan vid tolvslaget. Skratt fick man då mina grannars kompisar råka elda upp den thailändska lyktan de skulle släppa upp.
Man var ju lite orolig då Sally var ute och sprang. Men fick veta sen att hon hade varit inne. Då slapp man tänka på det.

Sen in och fortsätta med spelet. :)

Efter ett tag orka ingen spela längre. Då tog jag fram med andra chester.
Och jag ägde :).


Sen blev det hem gång efter ett tag. Var duktig och städa mellan åt så var inte så mycket att ta reda på sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0