Borta på äventyr

Igår åkte jag och Therese till Umeå. Hälsa på Eira, Bella och Samuel.

Det var kul att flyga. Men tyvärr hade man lock för öronen hela vägen.
Rätt kul är att fler av mina kompisar med familj är här i Umeå.
Min kompis Linnea, hennes lille syrra tar universitets examen.

När vi kom fram, åkte vi ner på stan och fixade lite saker till kvällen. Fick följa med och hämta Eira på förskolan. Sen hem och ta det lugnt.

Till missa blev det fläskfilé plastande champinjoner. Råka hamna lite vitlök i taket medan jag lagade mat. Haha
Och gott vin till. Sen snacks och en Falk film.

Sovit på en madrass på golvet. Och vad skönt det var!! Hemma hos en barnfamilj får man inte sova länge. Så klockan 8 vakna man. Då var det tv dags :).

Och idag blir det att besöka badhuset och kolla lite kläder. Sen ska vi tjejer ut och käka middag. Sen får vi se ifall det blir utgång....

Nä nu är det dags för frukost. Ska nog ta fram brieosten ifrån igår :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0