5 dagar kvar!!!!!

Nu har man snart bott här i två veckors tid. Och jag har överlevt igen!
Inte för att jag tror att det skulle gå den vägen. Men är ju fortfarande rädd när ja ska sova, för att jag skrämmer upp mig själv. Men måste säga att det har gått mycket bättre denna gång.

Kom ju på att min vän Linnea drog över gardinerna för fönstret när hon skulle sova här. Det hade jag ju inte tänkt på att man kunde göra. Och jag ser ju inte ut då. :). Jag har ju själv bara dragit ner persiennerna. Och glott mellan springorna.

Första dagarna sov jag i gäst rummet. Och det gick också bra. Men bestämde mig sen att sedan flytta över i stora sovrummet.

Som sagt var är det ju bara 5 dagar kvar. Jippi sen hem till min lägenhet.

Ska försöka sova nu. Första jobb dagen efter två veckors semester.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0