Sjuk

Idag vaknade man med migrän och feber. Hoppas den försvinner tills på onsdag. Då jag ska övnings köra med min körskola + Karlsson.

Idag har man legat i soffan och sovit och glott på film och serier.

Har varit rastlös då jag känt mig bättre. Men så fort man rest på sig eller försökt göra något, så håller man på att ramla ihop.
Nu på kvällskvisten här jag orkat fixa lite med räkningar. Räknat ut hur mycket jag har denna månad som Kommer. Och tagit hand om de gamla räkningarna som ska in i pärmen.
Skrivit en innehålls lista till pärm 2013.

Och nu är jag helt slut. Fick vila ett tag innan jag tog tag i detta inlägg.

Vad tog krafterna vägen. Men hoppas på en bättre dag imorgon. Att man blir friskare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0