Ont ont :(

Inte det roligaste inlägget precis.

Inatt kunde jag inte somna på en gång. Hade så ont i magen. Visste inte hur jag skulle ligga utan att det tryckte på, på magen.

Vet inte om jag har en början till förstoppning. Och hoppas inte det. Det funkar ju att gå på toaletten ibland. Men gör ont under dagen. Det spelar ingen roll hur jag sitter eller ligger så gör det ont.

Visserligen har magen blivit mindre. Men ser ändå ut som jag är gravid. Och det spelar ingen roll vad jag har på mig :(.

Men får väl ta och köpa plommon eller sådana droppar som finns på apoteket imorgon.

Om inte mitt kaffedrickande hjälper och mitt snusande. Det brukar ju liksom hjälpa. Och på morgonen med, men förstås inte i morse.

Så hoppas på en bättre morgon imorgon.

VILL ATT DET SKA GÅ ÖVER!!!!!!

Hoppas att det bara är det och inget annat! börjar ju liksom skrämma upp mig och tänka andra tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0