förvirrad!!!!

Du säger det och du säger det. Ni blir avundsjuka när man inte ägnar sin tid åt er båda. Vet att ni båda tycker eller känner. Vet att ni båda står olika i livet och har många saker på gång. Men ändå gör ni mig förvirrad.

Ni får mig att tänka ihjäl mig. Men känner att jag inte orkar bry mig. Men ändå dyker tankarna upp hela tiden. Den ena säger ditten och datten till mig. Och ändå blir du sur när jag umgås med andra eller inte pratar med dig, när jag är i närheten. Att jag inte ger dig min uppmärksamhet. Ändå fick du din chans och du tog den den inte.

Vet ej om du kommer göra det sen, när allt annat lagt sig. Men vågar inte tro nått. Du har ju fått mig att göra det några år.

Att jag inte ger er min uppmärksamhet ibland det märker jag på ert sätt att vara. Och när jag försöker ägna min tid åt er båda samtidigt så funkar inte det heller.

Ni gör mig GALEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0