Det kommer inte att funka i längden.............

Alltså kan man känna sig mer förvirrad. Skulle ju sluta tänka på saker och ting. Men det går liksom inte. Kan bara inte glömma kommentaren: Det kommer inte att funka i längden!!!

Har inte fått svar på vad som inte kan funka. Och vet inte ens om det finns någon förklaring heller. Eller om han tror att det var det enklaste att säga. Men då kan jag svara med att det var det inte.

Får väl se hur allt blir när allt lägger sig för han. Men känns nu som att han fått sin chans. Men man kan ju vara så dum ibland. Så detta kan jag säkert ha glömt. Att han då fått sin chans.

Kom på när jag träffade på honom att jag skulle kommentera att här är jag som det inte funkar med i längden. Men får säga det nästa gång jag träffar på honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0