Helg!

Skönt att det äntligen är helg.!
Idag hade vi sammanlagt haft 15 stycken barn på övervåningen.
Så det var en seg dag. Men det är skönt med det ibland.

Nu väntar man på att första tvätten ska bli klart och att maten ska bli klar. Det blir kycklingklubba med pommes och beasås. Ska bli så gott. Sen kanske något fredags snacks.

Denna helg har man fullt upp. Ska övningsköra imorgon. Laga mat hemma hos familjen Flodell. Och dricka vin och ha trevligt.
Fredde, Saras kompis kommer imorgon så äntligen får vi umgås alle hoppa,.

På söndagen ska jag ligga i soffan och kolla på repriser, på det jag har missat.

Denna helg har jag längtat efter. Och längtar till helgen efter denna. Då ska jag ha Twilight kväll hemma hos mig med girlsen. Det ser jag fram emot!!!!

TREVLIG HELG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0