Idag far vi ut på vattnet!!!

Igår var det ju Fredag. Jobbade kort dag (efter en röd dag). Börjagde klockan 7 och fick gå hem klockan 13. Det var så många pedagoger, så jag kunde gå hem tidigare, så begav mig hem vid tolv tiden. Skönt att sluta så tidigt.
Tog det lite lugnt. Sen begav jag mig till mamma och Karlsson. Där skulle jag äta middag till med brorsan, Sara och Casper som vi skulle fira.

Det blev mammas goda potatisallad och grillad korv. Mums!!! Sen en god jordgubbstårta.

Åh idag har man städat undan lite.
Ska nämligen på kryssning med några kollegor. Så snart så far man upp till STLM! Ska bli jätte roligt att göra något tillsammans. Tyvärr kunde inte alla följa med!

Men vi ska allt ordna något så att alla kan vara med.

Nä nu ska jag fixa det sista!

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0