Huslig

Denna helg har man tagit det lugnt! Och vad skönt det var!

I fredags åkte jag med mamma och Karlsson till Västerås och tände ljus på mormor och morfars grav och mammas pappas grav och några till. Jag var ju inte det roligaste sällskapet. Somna i bilen på vägen dit. Men höll mig vaken på vägen hem. :)

Kom hem vid åtta tiden och satte mig vid teven en stund. Sen kände jag att jag var rätt trött.
Så jag gick och la mig. Tänk er att jag la mig för att sova klockan 21 på en fredag. Det har jag aldrig gjort!!

Men någon gång ska ju vara den första.

På lördagen flyttade jag mig ifrån sängen till soffan och kollade på tre filmer. Så nu har man fått lite mer plats på datorn.

Mellan filmerna hann jag med att göra hemmagjord äppelmos med lite kanel i.

 

Och idag låg jag i mitt hörn i soffan igen och glodde lite på tv och lite på datorn. Sen fick jag ett ryck och dammande och städade. Sen var det att fara över till brorsan, Sara och Casper för lite tacos och film.

 Ja du Melinda, har varit rätt huslig denna helg :)


Kommentarer
Postat av: Melinda

JA, det har du verkligen :) en till sån här helg så är det kärringsarah, lägger sig kl 21 en fredag och städar en lördagkväll, men å andra sidan fyller du ju 27 om några månader hehe :)

2011-11-07 @ 13:17:57
URL: http://itssamesamebutdifferent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0