En främling

Idag har man hjälpt Anna att flytta lite grejer till henne nya lägenhet. Sen åt vi lite lunch ifrån Mc´Donalds, hemma hos mig.

Min största fara denna dag är att den som säljer stora damsugare till företag ska komma och göra en demo eller hur man nu ska säga.

Jag ska få min säng ren. Har en kompis som pluggade till säljare för detta företag, jag trodde ju att det var han som skulle komma till mig. Det var därför jag tacka ja. Men när jag sms honom sa han att han inte jobbar för dem. Glömde bort att han jobbar på ett annat ställe nu.

Så undra vem det nu är som kommer. Och tyvärr kan ingen vara hos mig nu. Det kommer liksom komma en främling hem till mig!

Fasen Mattias!! Han och hans tjej, hade skrivit upp mig på en lista med andra de känner, där de kan komma till en och göra demo. Fan honom.

Men får se det positivt, min SÄNG blir ren! Man kunde välja mellan andra saker som de kunde göra rent. Men tyckte att sängen skulle få bli lite ren.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0