Vill vara frisk

Så har det slagit till för mig. Vaknade i lördag och var jätte förkyld. Det var ju inget, tänkte jag. Lite förkyld är jag ju hela tiden. Men tills febern kom smygande. Helt däckad blev man.

Så det var bara att ligga kvar i soffan. Jag som hade planer, för kvällen. Som tur var fick jag ingen hög feber. Det var ju det jag var rädd för. Får ju mellan 39-42 garder i feber. För mig är det ju normalt eller hur man nu ska säga. Men jobbigt är det och för kroppen med.

Så idag ligger jag hemma i soffan. Känns som om febern är borta nu, men har fortfarande ont i hela kroppen (mest i bröstet). Men är så himla förkyld. Själv vill jag gå till jobbet imorgon. Men kroppen säger ifrån.

Fasen har ju inte råd att vara hemma. :(

Men någon gång måste man ju tänka på sitt bästa. Och det brukar jag ju annars inte göra, när det gäller att vara hemma ifrån jobbet.

Var hemma för någon vecka sen. Gick hem ifrån jobbet. Hade sådan huvudvärk. Och det kanske var början till denna förkylning. Vem vet....

Jag är glad att jag inte har fallit offer för magsjukan!!!!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0