Snart hemma.....

Check lista:

 

  • Tvättat. Hoppas att det blir klart, så att jag kan bädda rent sängarna.
  • Packat
  • Plockat blommer (ställa på borden)
  • Plockat undan saker som legat framme.
  • Städat toaletten
  • Damsugit
  • Gå och köpa mjölk

Nu har jag hunnit allt. Ska bara iväg på en promenad, för att köpa lite mjölk åt dem.
Mamma och Karlsson kommer hem en dag tidigare. Och vad skönt att få komma hem till sin lägenhet. Har inte alls kunnat sova bra här.
Trodde det skulle bli bättre denna sommar. Och det har det ju varit om man tänker på förra sommaren. Då det regna och åska. Men har skrämt upp mig väldigt mycket denna gång.
Och värre blev det, när någon hade flyttat på lilla bordet. Så att de kunde klättra över till grannen. Det skrämde upp mig mycket. 
Man vet ju inte om det hände när man var hemma eller sov. Hoppas att det hände när man inte var hemma.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0