Så sura vi var och hungriga!!!

Idag har vi varit på Tofta och badat. Det var skönt det första timmarna. Fläkta så skönt...

Men efter ett tag ville jag bara hem.

Vi var och åt på Tofta restaurang. Och det rekommenderar jag inte att ni gör, när ni är på Tofta. Många fel var det som hände på en och samma gång. Pizzabagaren var inte där så vi kunde inte beställa pizza. (Halva menyn bestod av pizza). Och det vi ville ha hade dem inte. Så vi fick välja något annat kostnadsfritt. Så det blev en ny beställning.

Vi beställde då Ceasarsallad. Och alla som kom efter oss, de fick maten före oss och hann äta upp och gå. En i vårt sällskap fick sin mat och hann äta upp den. När vi sa till första gången sa dem bara, att det blev lite mycket på än gång, så det har lite att göra i köket.

Efter 35 min hade vi fortfarande inte fått vår mat. Så jag fick gå in och prata med servitriserna. Då såg jag att kocken kollade efter vår bång. Och den verkade ju han helt ha struntat i. Som förlåtelse ifrån dem fick vi alla en kostnadsfri dricka. Trodde att jag skulle börja skratta när de sa det. Efter det så fick vi vänta i en kvart. Och medans vi väntade igen, så såg vi att andra fick sina sallader.

SÅ REKOMENDERAR INTE ATT ÄTA DÄR, OM NI INTE VILL HINNA SVÄLTA IHJÄL INNAN NI FÅR IN MATEN.

Beställ en timme innan så får du den kanske när du är hungrig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0