Storstädning

Idag sov jag bort hela dagen. Vaknade till när klockan ringde. Skulle egentligen ha åkt och tränat. Men jag somna om igen och vaknade vid 13 tiden.

Så det var bara att stiga upp och inse att man fick ta träningen någon annan dag.
Lite kaffe och sen var det dags att storstäda (städa bort julen). Inte för att jag ville städa bort, adventljustakarna. Det är ju så fint. Men jag såg att alla i huset mitt emot hade gjort det. Så det var väl dags för det.

Så då har man dammat, damsugit, svabbat golven och tagit badrummet. Så nu är det fint och städat överallt.

SKÖNT!!!

Denna kväll blir det lungn. Fångarna på fortet och besök av Anna. Nä nu ska jag poppa lite popcorn :).

Blev lite gjort denna dag iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0