Du är ju inte riktigt klok!!!!

Har haft mamma på besök. Lite fika och fixat bort granen.

Och fick veta många saker som pappa har berättat för mamma som inte stämmer alls. Och jag slår vad om att det han sagt till mamma, har han berättat för sin nya fru och hennes barn.

Och det han har sagt är bara skit snack. Han har varit 100% delaktig i detta. Och kan inte skylla på oss barn. Alla mina kompisar kan intyga detta. Han satt och snacka så mycket skit om mig och min bror för mamma.

Blir så jävla förbannad. Tror inte han att jag skulle få veta detta????

Så nu har han grävt en jävla djup grop. Ska ta tag i detta nån dag. Men måste prata med min bror om detta först.

Han fru borde ju få veta hur det ligger till egentligen. Och det ville ju mamma att hon skulle få veta. Vem det är hon har gift sig med.

Mamma ville ju att vi skulle ha ett möte allihopa. Men sa att det är ingen idé. Vi kommer bara ödsla vår tid och kommer inte komma fram till något.

Vad fan hände med honom. För mig och min bror så kommer det inte vara någon förlust. Men för honom kommer det att vara det. Men det har han ju själv orsakat.

Har så mycket att skriva. Men vet inte hur jag ska få ner allt. Vissa saker skulle inte vara straff på, beroende på vilket tillfällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0