Sötaste Eira

Igår var jag, Therese och Danne och hälsade på familjen Nygårdh. Och den sötaste och gosigaste tjejen jag sett Eira! Hon var helt underbar <3. Och vad lik sin far hon var då :)

Längtar efter att få hålla henne igen. Hon verkade ju trivas hos mig. Men jag var ju lite nervös av att hon inte gjorde det. Men de andra sa att de verkade så. Det gick ju bra. Fast hon blev lite less ibland. Ville byta sitt ställning och så var man lite trött och hungrig.







Hon sov så gott när vi gick. Och hoppas att hon gjorde det ett bra tag. Så att mamma och pappa fick sova....

Ifrån oss fick hon ett gosedjur. En söt igelkott....

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Samuel

Vad söt du är! Härligt skrivigt om vår lilla tös :) ses snart igen! Kramar

2011-02-13 @ 17:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0