Så söt hon är!!!!

Visste att det var något jag skulle göra efter jobbet. Men kom inte på vad. Som sagt mitt minne är ju som en fiskmås! Men blev påmind när jag hade ett missat samtal ifrån Therese.

Skulle ju träffa Bella, Eira och Therese idag. :)

Vi träffades på stan och köpte hem oss en var sin kebab. Söta Eira kunde nöja sig med tvn en stund. Låg på mattan och veva och hade sig. Sen var det mindre kul, när hon blev hungrig. Ingen glad flicka.

Sen somnade hon i sin vagn. Och jag fick vagga henne ibland. Det ville jag ju också. Mammsen måste ju få ta det lugnt!!!

Har så söta bilder så....

Hade allt ett trevligt sällskap ikväll!!!!

Nä nu är det dags att sova. Måste upp tidigt imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Samuel

Snart kommer vi ner igen :) kraam

2011-02-18 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0