Kalas

Igår hade jag födelsedagskalas. Vill börja med att säga tack till alla fina presenter och ett trevligt sällskap:). Tusen tack!

Hade en jätte trevlig kväll. Med lite fika, men blev mest dricka. Själv drack jag 2 glas vin och några shottar. Lugnt blev det ändå.

Efter ett tag skulle alla ut. Kändes inte så kul att alla gick. Men vad ska man göra när man inte kan gå. Hade ju annars följt med ut.

Fy som det såg ut i tv rummet då :). Det var ju bara att börja städa. Och efter någon timme så var allt städat. Jag hpppa runt där som en idiot. Men det gick ju :).

Nu är det bara dammsugningen kvar. Men det får jag väl ta och fixa när jag kan gå. Gick lite sådär att damsuga, för någon dag sen.

Efter städningen kröp jag ner i soffan och glodde på någon svensk film, medan jag väntade på Anna och Åsa.

När dem kom, så satt vi och pratade lite. Sen åkte Åsa hem och jag och Anna bädda ner oss i soffan.

Det var en bra kväll :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0