Igår firande vi Anna. Först hemma hos henn...

img_2720 (MMS)

Igår firande vi Anna. Först hemma hos henne. Mycket trevligt var det där!!! Sen gick vi vidare till saints. ( vet inte om stavningen är korrekt). Vi kom ändå dit ganska sent men ett bord fick vi. Efter ett tag strömma de andra törstiga in. När vi tjejer satt vid bordet kom det två stycken män i kanske 30 eller 40 års åldern. De stod och stirra på oss. Ena stod och tog sig mellan benen. Jävligt störande. Efter ett tag sa jag till honom att flytta på sig och sluta stirra. Vi är inte intresserade av er över huvudtaget. Efter att jag gått en liten runda, så satte jag mig igen vid tjejerna. Då kom ena av männen fram. Luta sig över bordet, för att få kontakt med mig. (Håll i er nu! Kan fortfarande inte fatta detta!!!) Så gav han mig en 500 hundring! Frågade honom om varför jag fick den. Och att jag inte behövde den. Svaren var dåliga men tackar ändå! Sen så gick båda därifrån. Och där satt jag med lappen kvar! Så man bugar och tackar.!!! Men vad skumt. Kan fortfarande inte fatta det. Kul om han ångra sig idag. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0