Aj aj aj aj aj

Så fick man lite sällskap ikväll med. Igår var Anna förbi efter jobbet. Och sen på kvällen kom Sara F och Linnea på besök.

Och ikväll kom Anna förbi igen. Det är alltid kul med besök. Men speciellt när man inte är 100. Så kommer bli kul på lördag, när alla kommer. Har ju lite svårt att ta mig härifrån.

Foten vad ska jag säga om den. Svullnaden har gått ner lite tycker jag då. Men det tycker inte min mor. Men ont gör det fortfarande som förut. Så det har väl inte förändrats nånting med foten.


JAG VILL BLI FRISK!!!

Har ju hört att det är värre att stuka foten än att bryta den. Och så ont som jag har, så hade jag nästan velat att den var bruten. Hade ju inte velat stuka den alls överhuvudtaget. Det vill väl ingen liksom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0