Fullt upp!!!

Denna helg har man haft fullt upp.

Fredags kollade man på film och tog det lugnt hos Emma och Charlie. Vi kollade på en bra fil. Kommer inte ihåg vad den heter. Sen efter det på en skräckfilm. Så man hade skrämt upp sig själv. Så var lite svårt att somna. Men efter ett tag i soffan så kunde jag lägga mig i sängen.

I lördags var det inflyttningsfest hos brorsan. Hade jätte trevligt där.!!! Sen senare på kvällen hem till Therese och fira henne. Överraska henne med att jag kom dit. Hade sagt till henne att jag inte kunde komma. Blev en trevligt slut på kvällen!!!

Och idag till brorsan igen. Fika med Saras och våra föräldrar. Och det gick bra :). Första gången de träffades.

En bra helg var det!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0