Får se hur denna kväll blir :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Sov tyvärr bort denna dag. Jag som skulle ner på stan och fixa grejer tills ikväll, men så blev det ju inte.

Snart så ska vi träffas några ifrån jobbet och laga lite god mat och dricka lite gott. Vi brukar köra med att man får ta med sig en egen drink, som man ska bjuda alla på. Och eftersom jag nu sov bort denna dag, så sitter jag nu och funderar på vad man ska hitta på för drink, av det lilla jag har hemma.

Tror jag har kommit på en egen liten variant. Vi får väl se om de gillar denna med. De ända jag kan säga är att det också är en glass i den.

Nä nu ska jag fixa lite grejer som jag ska ha med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0