TÄNKA OM

Måste ju säga Sarah att jag ångrar mig.

Nu får jag tänka om igen om jag verkligen ska klara detta. Ska klara detta!!!!!!!.

Går nog in på halvfart, om jag ska kunna fungera. Så de kommer ju ta längre tid att gå ner i vikt. Men jag vet ju inte om det kanske går rätt fort ändå. Kommer inte ihåg hur min kropp svarar, när jag väl börjat träna.

Ska ju ha gått ner till julen. Och det är ju några månader, fram till dess. Ska ju gå ner 10 kg och sen hålla det. Det jag nog måste koncentrera mig mest på är att inte små äta. Får då ta och lära mig att dricka vatten då (iallafall i början). 

Min check lista:

* Läsa Xtravaganza boken

* Rösta

* Gå en promenad till mamma

* Gå och fylla på busskort

* Gå hem

* Fixa tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0