SALLAD :D

Idag har jag ätit min wook vi köpte i helgen. Var gott men åt faktiskt inte upp allt. Mest köttet och grönsakerna. Och efter jobbet var jag och köpte lite sallad och lite mer saker.

Så det blev en fetaostsallad och kött (som jag har längtat efter). Visst är kanske inte fetaosten så bra. Men blev inte så mycket i salladen.

En knytnäve av allt. Blev mätt för stunden. Men är lite hungrig nu. Men mer får jag inte äta!!!!! Måste lära mig att äta så här lite. Om jag nu ska gå på halvfarten. Och det är ju bra om jag lär mig att inte ta så stora portioner som jag annars har ätit.

Så nu när man är hungrig får man dricka vatten :). Springa på toaletten istället. Hahaahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0