Nu så...

Idag så var jag på Xtravaganza och fick alla mina saker jag behöver. Så på måndag då börjar mitt nya liv. Hoppas att det kommer att gå bra. För jag är så himla taggad just nu.

Är ju lite orolig. För de första två veckorna, då ska jag bara leva på soppor och vatten. Men just nu känns det som om det kommer att gå bra. Träffade Linda Fröberg där. Så vi ska väl sällskapa oss där.

Har nu delat upp alla soppor, både de varma och kalla. Gäller ju att blanda alla och så att de funkar snabbt på jobbet.

Ikväll ska jag äta köp mat ifrån grekiska kolgrillen i Taxinge och imorgon ska jag äta pasta pesto, sen så…

Nä nu ska jag fixa det sista innan jag far.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0