Berget

Igår så var vi på Hoffmaestro på berget. Det var en bra kväll. Men mer människor där än förra gången. Det var lite svårt att se dem på scenen ibland, men lite såg jag.



Man tappade ju bort alla vänner hela tiden. Tillslut gav jag upp och satte mig på en stol och lyssnade. Och efter ett tag så såg man dem passera.

Jag och Linnea gav upp och började bege oss hem. Vi tog en var sin taxi. Men när jag väl hade satt mig i taxin och åkt i en minut kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma hos Emma och Charlie. Så fick stiga ur och vänta på dem.

Som sagt hade ju alla tappat bort varandra och de hade dem också gjort. Så det tog sin tid. Men som tur var så kom Nathalie förbi så vi gick upp till henne för att vänta. Och hon var så snäll som bjöd på mat.   

Innan Nathalie kom var det en tjej som släppte in mig i trappuppgången. Hon hade lite svårt att släppa in mig och lite svårt att fatta att jag inte bodde där utan att jag väntade på mina vänner.  

HON TRODDE ATT JAG VAR EN LIGIST. Men snälla ser jag ut som en sådan person.

Slutade med att jag sov över hos Emma och Challe. Tack för att jag fick sova hos er.

Kram på er alla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0