Solen skiner in :(

Det var allt längesen jag skrev nått. Har liksom inte haft något att skriva om, tycker jag. Blir ju lite allt för mycket, om vad jag gör på dagarna. Och det vill jag ju helst inte skriva om. Inte så kul att läsa om, liksom.

Har precis kommit ifrån träningen. Och sitter och vilar innan man ska hoppa in i duchen.

Är så irriterad av att det är sol ute. Inte att den lyser. Men att den lyser in i min lägenhet. Och det blir så varmt. Och man ser inget på tvn. Blä....

Men har försökt att fixa det, på mitt lilla sätt.

Åh vad hungrig man är då. Men måste ducha först och ta det lite lungt innan jag börjar med maten. Idag blir det  qinoa men räkor, lax, bönor och tomater. Det är skit gott!!! Bild kommer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0