Orkar inte....

Så har man fått en irriterad hosta. Får andas in med små andetag, (inte så djupa) så funkar det lite bättre. Och som det alltid är när man har hosta. Så är det så himla svårta att sova. Host attacker....

Som inatt sov jag mellan 3-4 timmar, för att jag höll på att hosta ihjäl mig. Sprang mellan soffan och sängen. Har nämligen sovit i soffan nu i några dagar. Somnar bäst där just nu. Samma runda igen, som man brukar få göra på sommaren. Men då pga av värmen. Men nu är det bara för att jag inte kan somna i sängen.

Men det slutade med att jag fick lägga mig igen i soffan igen och sätta på tvn och somna till det. Och inte fasen kom jag upp när jag skulle. Sov som en stock då. Hoppas att det går bättre inatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0