Vill förnya mig igen.....

Nu ligger jag i soffan och tar det lugnt. Idag har jag varit på stan med Anna en snabbis. Sen hem duschat och legat i soffan. Har inte gjort det jag hade tänkt, eftersom jag råkade somna i soffan. Men det är så skönt att inte göra nånting alls, faktiskt. Att man bara får ta det lugnt.

Har legat och glott på lite frisyrer. Måste klippa mig igen. Nu när min frisyr har halverat helt. Det är inte samma frisyr längre. Men nu känns det som om jag vill göra något nytt. Men vet inte vad än. Kanske ska ha samma frisyr som förut, fast kortare. Får se vad jag kommer fram till. 

Undra om jag ska klippa mig så här?





Eller denna som jag haft förut.



Nä detta inlägg var ju inte så intressant. Men det skiter jag i....

Ska go vidare på Beck, nu. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0