Tack för den....

Så fick man inte följa med till Göteborg till min moster och kusinerna. Fast mamma visste att jag verkligen ville det. Har sagt det till henne för några veckor sen. Jag som trodde att jag skulle få följa med. Hon skulle lösa det sa hon.

Men det gick ju inte för då skulle jag ha varit ledig två dagar ifrån jobbet och så ska de ju ut och äta. Det var förklaringen och att de kändes konstigt att jag då skulle bo hos moster.

Jag tror att min moster inte haft nåt emot det och inte mina kusiner, som jag träffar en gång om året.

Så nu ska jag vara hemma och passa katterna. Menar ju då inte att jag inte tycker om mina katter.

Tror att det var den enklaste lösningen som mamma kom på. Då behöver man ju inte ha med mig. Är något besviken....

Och att jag satt och löste korsord när de laga maten och att jag ville åka hem när jag ville det, det gick ju inte för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0