En jätte trevlig kväll i Stockholm

Igår firade vi Elisabeth ifrån jobbet. Innan vi åkte upp till Stockholm. Så var jag , Linnea, Sara och Lena hemma hos Linnes föräldrar och fixa håret och drack lite bubbel. Det var så trevligt.




       



När vi kom till Stockholm åt på Berns. Vad gott det var och man blev lagom mätt. Måste ta och äta där flera gånger.

  

Sen efter det gick vi till Café Opera. Drack inget alls där, förutom en shot jag fick av Anna. Och det kändes bra. Hade jätte kul ändå. 

Var roligt att titta på alla människor. Jag och Sara fick ett par grabbar som dansade för oss, (verkade som), när de andra var ute på dansgolvet. Och sen när jag börja med min spår dans genom lokalen så fick man ju sällskapa dem när man kom tillbaka. Så nu har jag gjort min lilla dans på Café Opera också. :)

Hade verkligen jätte kul igår. Men fasen vad ont man hade i fötterna när man skulle gå. Fick lite ont i huvudet, på vägen hem. Känns inte som om min kropp tillåter att dricka så mycket. Mådde inte bra. Och idag kan jag inte gå som vanligt. Får gå på hälen med ena foten. Men nu börjat det lägga sig. Så hoppas att jag kan gå normalt imorgon. Men får se hur det är nä jag tar på mig skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0