En varm duch

Har inte så mycket göra just nu. Är hemma ifrån jobbet idag. Har haft lite ont i ryggen till och ifrån. Och värre blev det när jag bar en matkasse igår. Höll väl den helt fel eller något. Kände av det när jag var på kalaset vi hade för Casper igår. Och värre blev det. Låg i soffan helt still. Kunde knappt röra mig kändes det som...

Så bestämde mig att vara hemma på måndagen. Och vila och kolla upp min lilla rygg. Kanske låter kontstigt att jag går till jobbet ändå imorgon. Men kan röra mig mer nu. Och har lite ont som jag hade i veckan. Man har liksom inte råd att vara hemma. Får helt enkelt ta det lungt på jobbet.

Nä nu ska man ställa sig i en varm duch innan man beger sig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0