En bra helg

Denna helg har jag festat, tagit det lungt och blivit brunare :D. Det var ju riktigt soligt och fint i lördags. Vi har ju haft besök av Bella också. Så denna helgen har varit kanon....

I fredags så festade vi lite och jag blev på lyset som vanligt. Hahah och i lördags så var vi ute i solen hela dagen. Och som jag nämde förut så har man blivit brunare, hahah. På kvällen så kollade jag och Therese på film. Sen kom Anna förbi en stund och så kom Bella och vi låg och glodde på tv. 

Jag var sugen på att gå ut och frestande var det. Men oarkade inte. Så det blev inget. Idag har jag bara haft tråkigt i soffan.

Vill hitta på något men jag vet inte vad. Får se om det blir några steg utanför min lägenhet eller om det blir soffan hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0