Det var skönt det...

Idag var jag över hos mamma och Karlsson. Och åt en god middag. När jag skulle hem tänkte jag springa förbi Lindboms. Men de stängde visst klockan åtta och klockan var lite över åtta. Då tänkte jag gå förbi statoil. Men sket i det när jag väl kom fram.

Bussen hade inte kommit än och jag orkade inte vänta. Så bestämde mig för att promenera hem i kylan och snön. Kunde ju hoppa på bussen senare om jag ville. Men jag fick upp värmen när jag gick, så klara hela vägen hem. Hade kanske lite tunna kläder för att gå ute i kylan. Men vad skönt det kändes när man väl kom hem... :D

Hade kalla ben och kalla kinder men mer än det var det inte. Så lite duktig har man varit idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0