BLIR SÅÅÅÅ FÖRBANNAD!!!!

Igår när jag kom hem ifrån jobbet. Var det bara myrornas krig på tv. Mina tv-kanaler hade bara försvunnit. Gjorde en kanal sökning men det var för jäves. Ringde då upp canal digital och han jag pratade med hjälpte mig så gott han kunde. Det visasade sig att min dosa med stadsnätet inte funkade heller när det gällde tvn. Och har ett minne av att det var en nisse som har varit hemma hos mig och fixat det. Men det verkade ju inte ha hjälpt.

Gjorde en kanal sökning senare på kvällen som jag hade blivit tillsagd att göra. Men inte funkade det.
Tvn funkade i går morse då jag kollade på den, när jag väntade på bussen.

Idag är jag hemma för att jag har ont i ryggen. Och har provat allt jag kan. Vet att det var en som har ringt upp mig men missa det samtalet tyvärr. Har ringt dem på stadsnätet. Men när får man ju ingen hjälpt. Där satt jag nästan över en timme utan att ha kommit fram. Så nu väntar jag bara på att den där nissen ska ringa igen...

BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!! Varför kan ingenting funka för?!!!!!

Vet att jag har haft lite problem med kanalerna förut. Men då har det varit värsta snöoväder eller mycket snö ute. Men det är det ju inte nu precis!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0