AAAAAAAAAAAAAAAA

Kollade precis upp ifrån dataskärmen. Och såg att jag satt i ett kolsvart mörker. Så kanske dags att tända lite lampor. Så tråkigt när man inte har någon tv som man kan ligga och glo på. Har tittat på lite program på datan. För att fördriva tiden.

Satt och ringde lite samtal idag. Och fick veta varför jag inte har några kanaler.
De har bytt ifrån gamla tvuttaget till det nya via stadsnätet. Men inte funkade det för mig. Så nu har jag väntat hela dagen på, att det ska komma någon nisse och fixa det. Men det har inte kommit någon och det är ingen som har ringt mig. SHUCK.....
 
Anna berättade att hon hade haft samma problem och att de fick komma och byta hela dosan. Hoppas de kan komma imorgon. Vill inte sitta utan tv hela helgen. Men det är ju fredag och tyvärr kanske de slutar tidigare då. Så kan ju inte hoppas på att de kommer imorgon, tyvärr!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0