Surprise....

I lördags så hade vi eller Charlie ordnat en överaskningfest för Emma som fyllde år i veckan. Jag och Sarah var där innan för att fixa fram allt gott. Sen kom alla andra och vi fixade resten. Man var ju lite nervös och stressad. Men man kunde slappna av, när Emma och Challe kom hem.

Emma kände ju att det var något fel, när hon kom hem. Det luktade så mycket parfym i lägenheten. Så hon var lite misstänksam. Men hade ingen tanke på att vardagsrummet var full med kompisar. Hon blev allt chockad när hon till slut trampade längre in i lägenheten. Charlie bara garva och Emma undrade ju varför... Men han gömde sig i kylen. Det såg så ut iallafall.

Trodde att någon skulle börja asgarva när vi alla stod och lyssnde på vad Emma sa. Men vi höll oss. Efter det började festen :D. Och vad kul jag och alla andra hade. Det var så kul att alla var där. Var ju ett tag sen vi festa ihop. Jo några var ju inte där.
 
Det blev utgång på The Strip och det var också lyckat. Röj bakom baren och framför. Det var ett härligt gäng som stod i baren. Och mer röj blev det när Hoffmaestro sattes på!!!

Men nästan mot slutet fick jag bara nog och begav mig hemmåt. Men kanske skulle ha stannat. Men det kommer ju fler gånger. När jag kom hem så hade jag visst fått ett sår på foten och skon var full med blod. Det hade jag verkligen inte märkt. Förmodligen hade någon trampat på mig medans vi dansa. För inte märkte jag det. Men sådant händer. Har lite ont men som tur är, så är det ju sommar så man kan gå med flipp flopp.

Nä nu är det dags för sängen. En ny arbets vecka framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0