Ssssssssssssåååååååååå UNDERBART!

Idag var det en vanlig dag. Jobb sen hem och lata sig. Satt på facebook som vanligt. Såg att en gammal kompis fyllde år. Gick in på hennes sida för att skriva grattis. Tänkte det var längesen vi hördes av, så kollade in hennes bilder.


Där hittade jag en tjej Anna. Tyckte jag kände igen henne och hennes efternamn. Maila iväg ett mail till henne. Och jag hade rätt. Hittade min bästa vän ifrån konfirmationen i Norrköping. Där vi bodde i 1 månad.


Jag har tänkt mycket på henne och tittat på de kort som togs då. Saknar förstås alla men speciellt henne eftersom vi höll ihop jämt. Och nu har jag hittat henne. ÄR ssååååååå GLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0