Nu är det mycket som händer....

I fredags var jag på en jobbinterljuv på 10 min. Och om de är intresserade så hör de av sig igen. Och då är det en längre interljuv då. Det var för nya ICA som ska öppna i Weda.

De verkade lite intresserade pga av att jag gått hotell och resturang och jobbat som kallskänka i 5år. Då de ska jobba mycket med färska råvaror och annat. Hoppas verkligen att de ringer. Såklart kom jag ju på jätte mycket att säga efter att jag varit på interljuven. Men så är det alltid. De var tredje gången i mitt liv, jag går på en interljuv så är ju inte så bra på sådant.

Men nu har pappas fru skaffat en privat jobb coach till mig så nu så...

Skulle verkligen kännas bra att få ett jobb nu och inte jobba som vikarie längre. Visst trivs jag där jag är nu. Och kommer att sakna det mycket. Men måste få ordning på mitt liv och lite annat. Men men får se hur det blir....

Det verkar ju som om det finns jobb för mig efter sommarn, ifall de nu inte ringer. Men det kan ju ändras fort. Men vill ju att de ringer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0