Lite av varje...

Åh vad fint väder det var idag då... Men ska inte säga för mycket, för då börjar det väl att regna.
Själv ska man då tvätta hela dagen. Men kanske kan ta sig en stund på balkongen.

Sitter och tänker på vilka blommor jag ska ha på balkongen. Ska fixa till balkongen så fort jag kan. Mamma är på mig när det gäller balkongen. Men vänta hon ska nog få se....

Mina tankar bara flyger omkring i huvudet på mig nu. Nu tänker jag på Gotland. Längtar dit! Hahaha ni ska bara veta när vi (Anna och jag) ska åka dit och hem.

Visst kanske man skulle ha åkt utomlands nu när man kan åka någon stanns. Men jag och Anna ville verkligen till Gotland. Och så blev det. Vi tänkte ju ta en sista min, när vi inte hittade något boende på Gotland. Men sen hittade Anna ett hus. Och det blev det. :D a
 
Sist jag hade semester, det var allt längesen. Då jag kunde åka någon stanns var år 2004. Då åkte vi till Alanya. Och har för mig att det var det året. Sen har jag ju haft ledigt i ca två veckor efter det. Men då har ju alla min vänner jobbat. Så då har man bara varit hemma. Och kom på nu att jag var arbetslös en halv sommar. Men då var man ju också bara hemma. Men kul hade jag då.  


Nä nu orkar jag inte skriva mer nu. Vet inte om dettta blev ett rörigt inlägg. Men orkar inte bry mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0