Ute på vattnet

Igår var jag och Anna med Linnea och hennes familj. Vi var ute med båten. Men vilken härlig dag. Tyvärr ville inte solen vara framme så länge. :( Men det gjorde inget. Det var mysigt ändå!!!

Att ligga i det tysta och bara njuta, guppa runt på en båt och sola lite. Men jag satte mig i skuggan efter ett tag, när det blev varmt. Vi tog ett dopp. Var feg först. Men gick upp sist :D. Det var verkligen skönt i vattnet.

Men blev inge mer bad. Eftersom solen inte var framme. Hade inte varit lika mysigt att komma upp, när det var mulet.

Och tack för maten igen. Den var god. Nästa gång får jag ta och bjuda på maten!!!!


Brandalsund ifrån andra hållet.

















Vad allt ser annorlund ut ifrån en båt. Men var fint allt är ifrån en båt. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0