Ute på äventyr...

Vaknade till en god frukost som Anna hade fixat. Brukar ju vara så att jag måste vara uppe en tid, innan jag kan få i mig något. Men stoppa i mig frukosten på direkten, denna gång. Gick ju lite segt i början, men sen så….

Sen begav vi oss till Slite. På vägen dit såg vi Lamor. I Slite gick vi runt och glodde lite. Det var allt en by som gud glömde.  Sen hitta vi ett litet mysigt fik (Humle och Dumle). Där åt vi vår lunch.



(Pilen Laman) Efter det bar de hem till systemet och affärerna. Jag hittade tyvärr inge roligt, men Anna hittade lite saker.
När vi var på väg hem så tittade solen fram och nu har den hållit sig framme ett tag. JIPPI!

Nu så ska man fixa sig lite. Sen blir det en god middag som Anna lagar. Sen far vi ner innanför murarna. Ikväll blir det Gutekällaren där Hoffmaestro & Chraa spelar  :D. Känner på mig att denna kväll kommer bli suverän.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0