Mm mat

Just nu ligger jag och kollar på Jamie Oliver på tv. Fasen vad sugen man är på att laga mat när man ser hans program. Man hade önskat att man hade ett skafferi med allt i, som en egen affär liksom. Får ta och köpa mig någon av hans kokböcker.


Själv så laga man nudlar. Mm så gott…

När man väl handlar, så köper man ändå bara det man brukar. Men ska ta mig i kragen och börja köpa mer fisk och kanske någon stek eller så. Så man kan laga sig något gott, någon gång.

Nu så var nudlarna klara. Visst lukat det gott (kryddan alltså). Men inte så gott nu när man kollat på detta program. Men blanda i lite indisk curry så lite godare kommer det att vara. Hahah


Nä nu ska jag glo lite på film och vänta på att nudlarna kallna.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0