Hollywood

Igår så var jag på maskerad (Hollywood tema). Firade Anders och Niklas. Jag var då Vanessa Slater i Uggly Betty. Men det var ju ingen som såg det. Emma var Julia Roberts och Charlie var Saw dockan. Orkar inte rabbla upp var alla var. Men ni får se på några bilder sen.

Det var verkligen en kul fest. Lite segt i början, efter maten. Men sen kom vi igång med drickandet. Hahaha
Mitt i natten blev det baddags. Fick låna en bikini av Becka. Sen vara det bara att vandra ner till vattnet. Och första doppet för iår! :D Och vad varmt och skönt det var. Trodde jag skulle dö. Men man kunde plaska runt. Skulle ju sitta och slappa med James och Becka på en surfingbräda. Det gick ju inte. Vällte hela tiden. Hahaha

Inte för att jag hoppade i frivilligt. Man blev ju islängd helta tiden. När man väl kom upp och tänkte tanken att hoppa i, så var man redan i. Sen försökte man ju få i dem andra också. Gick ju då inte så bra :(.

Sen blev det att basta. Vad skönt det var. Men sen spårade det ur...... Inga komentarer.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0