FRAMME

Vilken väntande det var i Nynäshamn då. Trodde aldrig att vi skulle komma på båten. Båten var ju då försenad så det var ju därför. Så vi kom ju fram senare än vad vi skulle.

Men nu sitter jag vid köksbordet i vår hydda. Själva källaren var ju riktig mysig. Jag får då ett rum med tv och soffa, Anna får då ett rum med icke tv eller något annat i. Får se om jag kan sova i detta rum, annars byter vi.

Snart ska man väl ta och packa upp lite snart och bädda och sen ska vi vila en stund. Sen så blir det att fara ner till centum och handla in lite saker :D. Det regnar iallafall inte. Idag skulle solen titta fram. Men det återstår att se.

Nä nu ska jag vara lite praktisk. Anna har redan börjat så kanske ska fortsätta.

Hejdå....

(Massor av bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0