Fixa fixa fixa

Solen skiner idag med :D. Man ska ju inte klaga på värmen. Men det kunde ju blåsa lite mer, så kanske det hade blivit lite svalare inne. Eller vad säger ni??

Just nu håller jag på med tre saker samtidigt. Glor på en film, fixar lite i garderoberna och ska plantera om några blommor. Ska väl ta en paus ifrån filmen och börja fixa blommorna. Och sen när det är klart, kanske fixa klart garderoberna.

Förstår inte. Alltid när jag ska börja fixa med någonting så blir det att jag börjar med andra grejer samtidigt. Kanske är det så att jag vet att det också måste göras och då blir det att jag gör fler saker. 

Att fixa blommorna kommer inte ta så lång tid. Men garderoberna uch...

Nä är väl dags att börja nu när man ändå är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0