En mycket trevlig kväll

Igår så hade jag och Therese räkfrossa och drack vitt vin (Fira att vi har sem ell som min mamma säger om mig. Att jag är arbetslös. Visst är jag det, men är ju i mellan två jobb nu). MM vad GOTT det var med räkor.  Och så hade jag Bella och Samuel på besök och de åt den goda kebaben :). Och sen kom Anna förbi.

Det var allt trevligt. Vi satt och prata och prata och prata. Det var så trevligt att paret Nygårdh var på besök.

Som Smuel sa. Att när vi är med er så går tiden tyvärr så fort och det gjorde det också. När dem är här nere på besök, känns det som om de faktiskt inte bor där borta utan har haft lite mycket att göra och att vi ses när vi kan. Men så är ju tyvärr inte läget. Men ser framemot nästa gång vi ska fara uppåt. :D

Jag gick och la mig klockan halv fyra typ. :)

Kommentarer
Postat av: isabella nygårdh ;)

vi har alltid trevligt med er! Puss!!!

2010-07-10 @ 21:53:10
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0