Äntligen!!!!

Dem jag känner vet ju att jag hat fåttt nytt jobb. :) Tack vare att min kompis Linnea (nu min kollega) och hennes kollegor. Som fick igenom sin önska att anställa mig, än någon helt främmande ifrån kommunen.

Som sagt min kompis Linnea kommer nu bli min kollega. Och så kommer jag jobba med två av mina föräldrar, vars barn jag har nu. Så det som är skönt är att jag känner dem jag ska jobba med. Men ändå så kommer jag att vara lite nervös. Inte vet jag varför...???!!!! Har ju jobbat med detta i ca 3 år.

Men detta ska nog gå bra. Och jag vet att jag kommer att lära mig mycket!!!

Det är tråkigt att jag kommer lämna mina nuvarande kollegor och dessa underbara barn som jag har nu! Men man måste ju gå vidare....

Nä nu ska jag packa lite inför kvällen imorgon. Ska på grillning med jobbet. Och kommer inte att hinna hem och fixa mig, så måste ta med mig grejer.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Fan va kul! Då är du glad antar jag :)

Jag har det bra här, tänkte ta semester i mitten av juli, hoppas jag kan ta 15-25 juli och vara lite i Sverige och sen typ 3 dagar i Ungern. Jag ska kolla med min chef imorgon vad hon säger om det. När åker du till Gotland, fan hoppas det inte är när jag kommer hem!

2010-07-02 @ 18:22:20
URL: http://www.metrobloggen.se/bravenewworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0