Åhhhh vad jobbigt!!!!!!

Igår kväll kom jag hem vid ca halv tolv. Hade varit hos Melinda, där det skulle festas lite innan utgång. Så gick hem när de skulle ut. Kom hem en bra tid. Packa ihop det jag ska ha med mig. Och det gick fort. Sen gick jag och la mig och glodde lite på tv, innan man skulle sova.

Men tro ni att man SOMNA????   NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NEJ!!!

Låg och drog mig länge och blunda som fasen. Men inte gick det. :( Så vid tre tiden gick jag upp för att äta lite frukost. Efter det så somna jag. Och sov i en halv timme, innan det var dags igen att vakna. 

Ska hämtas senare nu. Men inte kommer jag kunna somna för det. Så sitter och dricker lite kaffe och lyssnar på Johnossi för fullt. Hoppas inte att någon granne vaknar....

Så får ta med mig kudde och allt och sova i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0